Friday, March 23, 2007

Pictures > Me & Friends

In the last days a couple of friends from different places were here in Stockholm.
During three days were here one of mine closest friends from Lisbon - Sara, and she brought another friend. After that, on Thursday, was here one friend that I met in Oxford - Laura, approximately after two years I saw her again. We remind the greatest two months that I had spent in a college in Oxford and all friends that I met there.
In these three days that Sara spent here, we went to many places, (disco... friend's flat to a Swiss dinner with Erasmus friends...) a couple of pictures about that adventure are below!

Sara & Alba & Patrick & Fred

Yukari & Me & Paola

Me & Paola (from Italy)

In Micaele's Cabin with two Portuguese, three Italians and one French

4 Comments:

At Mon Mar 26, 04:17:00 pm, Anonymous Anonymous said...

grande farra...:)

 
At Wed Mar 28, 02:57:00 pm, Blogger Hachi said...

Diverte-te ai! Pois é uma linda cidade, eu vivi em Uppsala! :D

Beijos*

 
At Fri Mar 30, 10:52:00 pm, Anonymous Anonymous said...

Poucos dias mas que valeram bem a pena... I enjoy a lot in Stockholm... the city is beuatiful... with so many colors... I have to return... to see once again with more time... and of course with snow... tens q ficar a viver ai Fran... vou ter saudades... mas axo q isso tem tudo a ver ctg.
Beso*
Sara

 
At Sat Mar 31, 10:36:00 pm, Blogger FranciscoGuerreiro said...

Pois Sara, a tua visita foi importante pra mim, sabes disso... gosto bastante de passar algum do meu tempo contigo seja onde for.

Quanto a ficar cá... gostava de morar cá dois anos, não mais do que isso... isto é demasiado perfeito, para tentar construir alguma coisa inacabada...,mas talvez o meu desejo maior seja não voltar mais para Portugal, pelo menos na próxima década, seja essa mesma década despendida em qualquer país.

Quanto a Uppsala, nunca fui lá, mas já estou a planear com amigos irmos visitar essa tão famosa cidade estudantil. Espero que te tenhas divertido tanto como eu estou!

Farra... é importante...mas não é tudo, ou melhor, é nada! Existe tanto mais pra construir para além disso. Mas por vezes é nessa "farra" que se solidica muita coisa, por isso é que nunca é nada!

Abraço

 

Post a Comment

<< Home

/paginainicial/botoesflash/botao1